4 תשובות
בהתחלה זה לא הכי סדיר אבל זה בסדר.
זה סבבה
זה דווקא סבבה, לי לפעמים זה מקדים בשבוע ולפעמים מאחר בשבוע. עד גיל 17 בערך המחזור יכול להיות לא כל כך סדיר
אנונימית
באותו הנושא: