התחברות
הרשמה
אני עכשיו בשלב שהקעקוע מתקלף.. אם בטעות קילפתי חלק קטן וזה נראה כיאלו הדיו ירד ורואים בחלק הזה את העור זה בסדר?
27 באוגוסט 2019, 15:51
עור
תשובה אחת
זה בסדר, מקסימום כשזה יחלים לך למקעקע אם הקעקוע לא יצא טוב והוא יעבור לך עליו בחינם.
ל
לללש
באותו הנושא:
אני לא דתיה אבל ההורים שלי כן ואמא שלי ראתה היום את הקעקוע שלי בטעות ואמרה "מה יש לך קעקוע?" וניסתה לראות
עשיתי קעקוע לפני שבוע והיום התקלחתי ועכשיו מתקלף לי העור בקעקוע, זה טוב שהעור מתקלף
לדעתכם זה טעות לעשות קעקוע קטן בגיל צעיר?
תקשיבוו, נשרפתי, ועכשיו הגוף שלי בשלב שהוא מתקלף וזה מגרד רצחח, אני יכול לגרד או שעדיף שלא?
בטעות עשיתי קעקוע של הביטלס איך מורידים את זה,,
אם הייתי לפני כמה ימים בים ונשרפתי ועכשיו זה מתקלף, זה אומר שהשתזפתי?
אם בטעות אכלתי עכשיו רבע עוגיה בטעות זה נחשב עדיין שאני צמה?
נשרפתי והעור שלי עכשיו מתקלף, אם אני ילך מחר לים וישרף שוב יקרה משהו?
אם נשרפתי בפנים ועכשיו זה מתקלף זה אומר שזה טוב ושזה עוד מעט יעבור?
אתם חושבים שאם ליעל שלביה היה ספטום /עגיל באף וקעקועים היא הייתה פחות יפה?
קעקוע אמיתי מתקלף לשים משחה או לא?