2 תשובות
שואל השאלה:
זה מה שהקציבו לי לחודש בחוזה של הדירה.. לדעתך אעבור את זה ממש בקלות בחודש?
אנונימית
שואל השאלה:
זו דירת מעונות של סטודנטים ואם מישהי חורגת אז כולם משלמים
כתוב שלכל סטודנט 100 קילוואט ואם נגיד יש 4 סטודנטים זה 400 אם עברנו אז כולם משלמים

השאלה אם זה ריאלי בכלל 100 לאדם לחודש או שבכל חודש אנחנו נעבור את זה?

יש שם מקרר, מזגן, דוד, מנורות, טלויזיה, מטענים של מחשבים ופלאפונים... מה שיש בכל בית לא משהו מיוחד

וגם לכל סטודנט 5 קוב מים
אנונימית
באותו הנושא: