4 תשובות
יש בנות טובות שהן לא גיקיות
וכי זה הטבע הביולוגי שלנו
אני לא סובל פרחות
אני דווקא לא סובל את הבנות הרעות.
ואני תמיד מתחשב ומסתכל על הגיקיות, הן הרבה(הרבה) יותר מדהימות מהערסיות חסרי השכלה...
רק שהבנות הגיקיות מסתכלות על ערסים...