4 תשובות
יש בנות טובות שהן לא גיקיות
וכי זה הטבע הביולוגי שלנו
וכי זה הטבע הביולוגי שלנו
לא תמיד כולם ככה
אני לא סובל פרחות
אני דווקא לא סובל את הבנות הרעות.
ואני תמיד מתחשב ומסתכל על הגיקיות, הן הרבה(הרבה) יותר מדהימות מהערסיות חסרי השכלה...
רק שהבנות הגיקיות מסתכלות על ערסים...
ואני תמיד מתחשב ומסתכל על הגיקיות, הן הרבה(הרבה) יותר מדהימות מהערסיות חסרי השכלה...
רק שהבנות הגיקיות מסתכלות על ערסים...
באותו הנושא: