5 תשובות
לא האגוז הכי מלך
וואו זה מזכיר לי איזה ציטוט.... " אם בארזים נפלה שלכת מה יגידו אזובי הקיר?"
שהיא מוזרה
Oka
חחח אני מת "לסבה"
מירי רגב מיוחדת במינה
אנונימי
עצוב. פשוט.. עצוב..