התחברות הרשמה

כבר איבדתי אימון בבנים ו"חברות" כולם בסוף בוגדים.. יש עוד אנשים שלא בוגדים בך כל יום ויום?

26 באוגוסט 2019, 23:20
בגידה    
2 תשובות
גם אני איבדתי אמון בכולם:/
T
That dumb girl
כנל
קשה מאוד למצוא אנשים אמיתיים
בגלל זה יש לי כלב הוא פי אלף יותר טוב מאנשים
.Your baby girl
באותו הנושא:
הבדידות אוכלת אותי, אין לי חברים, איבדתי את כולם, מה עושים?
כולם מכריחים אותי לאכול איבדתי את זה לגמרי אני רוצה לברוח מפה מה לעשות?
אני איבדתי את כל החברות הכי טובות שלי ואני לא יודעת מה לעשות אפשר עצות?
איבדתי את תקוותי בבנים
איבדתי תקווה מבנים (סורי יודעת שלא מדבר אל כולם)
איבדתי את חברה שלי לפני שנה בתאונת דרכים.
איבדתי את החברות הכי טובות והיחידות שלי
איבדתי את האמון בבנים מה לעשות?
איבדתי קשר עם החברה שהייתה הכי טובה שלי..
איבדתי חברה טובה...
איבדתי את שתי החברות הכי טובות שלי ביום אחד