11 תשובות
מה יהיה עם ההכללות?
היי אנונימי
אל תדאג, אתה תמצא מישהי
אל תדאג, אתה תמצא מישהי
כי הם פשוט חמודים(?)
אבל אני אישית מעדיפה גבוהים
למה כל העננים לבנים? או רגע לא כולם
יופי אז גם לא כל הנמוכים חמודים
יופי אז גם לא כל הנמוכים חמודים
כי מרחמים עליהם. גם 1.75 זה נמוך היום אגב, אתה צריך להיות 1.80 כדי להיות מעולה ו-1.85 כדי להיות הכי מושך, מתחת ל-1.77 אתה סתם חמוד שמרחמים עליו
אנונימי
מי אמר
מניח שזה משתנה מאדם לאדם
שואל השאלה:
אוי אנונימי אתה כל כך צודק
אוי אנונימי אתה כל כך צודק
אנונימי
אם גברים נמוכים ילכו ליד גברים גבוהים זה יראה כאילו הם פחות גבריים "ובחורים רעים" כאלה.
אבל זה חמודי ככזזהה
אבל זה חמודי ככזזהה
אני אוהבת גם גבוהים וגם נמוכים ואני אומרת שהם חמודים לא ביגלל שאני מרחמת אני נמוכה בעצמי וזה הדבר הכי חמוד בעולם
באותו הנושא: