6 תשובות
לא... גמאני
אנונימית
לא יודע אותי זה מגעיל
זה לא כזה טעים
שואל השאלה:
אבל הגבינה לא בריאה אוף
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
אני לפחות כל פעמיים בשבוע אני חולת מיק אנד ציז אבל זה לא בריא וחברים שלי כועסים עלי שאני אוכלת בכמויות ונשארת רזה חחח
אנונימית