5 תשובות
כי קשה להעלות אותם פיזי וזה מעכב..
ראיתי את הפרק וזה ממש עצוב
כן מעלים. יש דלת צדדית ברוב המוניות
אנונימי
שואל השאלה:
'מה אתם הייתם עושים'
אנונימית
בעבור הנכים יש רכבים מיוחדים, הם לא יצליחו לעלות לרכב רגיל , תלוי עד כמה נכים
מי אמר?