4 תשובות
תלוי בבן אדם, אבל אומרים שהם בדרך כלל מעדיפים את הנכדים
נראה לי שנכדים ילדים קטנים יותר חמודים מבני 30 או 40
אני חושבת שסבתא שלי אוהבת את הנכדים יותר אבל תלוי
מה שסבתא אוהבת בנכדים זה שהיא לא צריכה לשים להם חוקים והיא לא צריכה לחנך אותם היא עושה איתם כיף ובילויים ושופינג זה לא עניין של אהבה זה עניין של תפקיד ההורים מחנכים סבא וסבתא יותר בילויים וכיף והרבה פחות חינוך ולהגיד לך מה לעשות
אנונימית