שלום היום ה26 באוגוסט ואני מרגיש בודד בודד מתמיד אני לא יודע מה לעשות אני יושב לי בפארק השכונתי אחרי יממה ללא שינה
חושב על איך איך אפשר לחיות ככה איך אפשר איךך אפשר לחיות בלי בלי הדבר הזה הקטן שלאט לאט נגמר וכולם אוהבים אותו לא כולם הרוב הרוב אוהבים אותו וגם הרו מתעצבנים ומתעצבים שהוא ניגמר איך איך אפשר לחיות בלעדיו איך אפשר לחיות בלי האחוזים בטלפון (סליחה מי שקרה הכל)