4 תשובות
תלוי איך הפליט הזה יכול להועיל למדינה.
כן, בגלל שזה כמו היהודים שהיו באירופה לפני השואה ולדעתי הממשלה צריכה להשקיע משאבים כדי לשלב אותם במדינה
יש מספיק אזרחים במדינה שצריכים את התשומת לב שלנו והמשאבים. אותם "פליטים" יש להם מדינה שהם צריכים להילחם עליה בשביל להפוך אותה לטובה יותר. יהודים היו עם נודד ולכן המצב שלנו היה שונה. אם היה לנו מדינה בזמנו להילחם עליה אז גם לנו הדבר הנכון היה להגיע אליה ולשנות אותה לטובתנו. לכן אני בעד להתרכז באזרחי ישראל שצריכים את הכסף וההשקעה שלנו קודם.
כן, רק שיתנהגו יפה.
באותו הנושא: