16 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יכולה שוטרים יבואו אם אני אגנוב ואני לא אבזבז תתחמושת היקרה שלי עליהם, ואני צריכה לפתוח חלון ספציפית לאוטו שקניתי כי חבל לי לשלם על תיקון כל פעם שאני לlos santos customs
אני לא יכולה שוטרים יבואו אם אני אגנוב ואני לא אבזבז תתחמושת היקרה שלי עליהם, ואני צריכה לפתוח חלון ספציפית לאוטו שקניתי כי חבל לי לשלם על תיקון כל פעם שאני לlos santos customs
שואל השאלה:
כל פעם שאני נכנסת*
כל פעם שאני נכנסת*
כדי להיכנס אליו אי אפשר אבל יש אפשרות לעשות להם אצבע משולשת (אם אני אכתוב מילה אחת הנאמנים פה אשכרה ימחקו לי על קללה) למאו
חחח את לא באמת נכנסת לכלא אם תופסים אותך בגיטיאי
ל ע ?
אחי זה שהיא בת לא אומר שהיא לא יןדעת את זה
אחי זה שהיא בת לא אומר שהיא לא יןדעת את זה
מה קשור לזה שהיא בת
דיברתי על הפרנויה שלה אם השוטרים יבואו
לא צריך לחפש שוביניזם בכל חור
דיברתי על הפרנויה שלה אם השוטרים יבואו
לא צריך לחפש שוביניזם בכל חור
שואל השאלה:
מה אני בת 3
אם אני busted לוקחים לי את כל הנשקים, נראלך שאני אתן להם לתפוס אותי
מה אני בת 3
אם אני busted לוקחים לי את כל הנשקים, נראלך שאני אתן להם לתפוס אותי
חחח
לא מחפשת שוביניזם, איך הגעת לזה?
ואני בכלל לא פמיניסטית שתדע.
לא מבינה איך הסקת את המסקנה הזאת.
פרנויה קטלק
היא לא רוצה שהשוטרים יבואו כי היא לא רוצה לבזבז עליהם את התחמושת שלה
הבנת הנקרא ילד
ואני בכלל לא פמיניסטית שתדע.
לא מבינה איך הסקת את המסקנה הזאת.
פרנויה קטלק
היא לא רוצה שהשוטרים יבואו כי היא לא רוצה לבזבז עליהם את התחמושת שלה
הבנת הנקרא ילד
שואל השאלה:
רוגע רוגע, רק התחיל הבוקר לא לריב
רוגע רוגע, רק התחיל הבוקר לא לריב
יש לי הבנת הנקרא מצוינת פשוט הבדיחות שלי קשות להבנה בשבילך.
אני לא אמשיך להגיב לך אז לילה טוב d;
אני לא אמשיך להגיב לך אז לילה טוב d;
ב ד י ח ו ת ?
אתה חי בסרט קצת, ועכשיו אתה מנסה להשפיל סתם ולהוריד אותי סתם כי יצאת טמבל
אתה חי בסרט קצת, ועכשיו אתה מנסה להשפיל סתם ולהוריד אותי סתם כי יצאת טמבל
שואל השאלה:
די נו חבל לי על הנקודות אמינות שלך
די נו חבל לי על הנקודות אמינות שלך
נע ממילא הנאמנים פה ימצאו על מה להוריד לא משנה מה חחח
ואת ממש חמודה
ואת ממש חמודה
שואל השאלה:
הו תודה, את יותר
הו תודה, את יותר
זה לא יגמר לעולם כי אני חושבת שאת יותר, אז נפסיק את הויכוח כאן כי זה כבר ידוע מה התשובה הנכונה (אהמ אהמ שאת יותר)