3 תשובות
אני רק זוכרת שיש שלוש קומות והרבה חנויות אבל עזריאלי יותר גדול
שואל השאלה:
ואיך בtlv ?
אנונימית
אפעם לא הייתי בעזריאלי הייתי רק בקניון tlv ושמעתי שבעזריאלי<: