3 תשובות
אבל למה אתה רוצה לכתוב לה אם נפרדתם זה סתם מעצבן..
זאת הייתה התגובה שלי..
זה לא שאתה רוצה להגיד לה משהו חשוב נכון?
זאת הייתה התגובה שלי..
זה לא שאתה רוצה להגיד לה משהו חשוב נכון?
כן תכתוב לה. היא תקרא אני בטוחה
אנונימית
מה המטרה שלך?
באותו הנושא: