השנה אני אהיה בכתה חדשה ואני עולה לשם עם חבורת בנות שיש לי עכשיו
ואני די רוצה למצוא חבורה חדשה מסיבות שאני לא אפרט אני בן אדם די חברותי אבל השאלה אם אני באמת אצליח להכיר חבורה חדשה או להכנס לאחת כי בטח כולם יהיו בחבורות מגובשות כאלה יש פה כאלה שהכירו חברים חדשים לגמרי בתיכון?