התחברות הרשמה

יולו לבן בטעם טירמיסו או מולר בטעם עוגת גבינה?

25 באוגוסט 2019, 19:12
עוגותמאפיםמתכוניםעוגות גבינה    
2 תשובות
שואל השאלה:
^ תודה
אוכלת, מוריד?
מולר זה מזעזע.
יולו
T
That dumb girl
באותו הנושא:
מישהו טעם את המעדן אורז של מולר? טעים?
לאכול חרא בטעם שוקולד או שוקולד בטעם חרא?
איזה תפוצ'יפס יותר חריף בטעם גריל או בטעם מקסיקני?
אם אתן תתנשקו אם מישהו, אתם תעדיפו לשים שפתון בטעם תות או בטעם מנטה?
מה עדיף לי עכשיו מנה חמה בטעם סצ'ואן או בטעם עוף?
מה אתם מעדיפים - לאכול עוגה בטעם חרא או חרא בטעם עוגה?
מה הייתם מעדיפים, לאכול חרא בטעם פודינג ופודינג בטעם חרא
למה יש ארטיק בטעם מסטיק אבל אין מסטיק בטעם ארטיק?
מנה חמה נודלס בטעם פיקנטי או בטעם תאילנדי?
מה אתם מעדיפים לאכול תפוז בטעם תחת או תחת בטעם תפוז?
מה יותר טעים שוקולד בטעם כבר או כבד בטעם שוקולד