5 תשובות
יחחח כולם פה קטינים משועממים
אנונימית
שואל השאלה:
לפי דעתי גם את כאן
מסכימה
אנונימית
friends underground באבן גבירול פינת שאול המלך (לונדון מיניסטור ליד צוותא). מוזיקה טובה, אלכוהול טוב, אנשים טובים. תהני ומזל טוב!
הספסל בר''ג.
לא מכירה מקומות בתל אביב (בדרך כלל כותבים במקומון, לא שיש לי נסיון בבארים...)