4 תשובות
כן הייתי באיטליה ממש יפה שם,
הרבה נופים.
שואל השאלה:
וחוץ מנופים?
אוכל חיחיחי
קולוסיאום, הותיקן, פיאצה ונציה המדרגות הספרדיות הפנתאון פיאצה דל פופולו והגטו היהודי ואם את נוסעת במטרו שם ומגיעה לsan giovanni יש שם חנות ענק בשם coin שזה כמו המשביר לצרכן שלנו והכל שם זול והנחות ממליץ מאוד
תהני