4 תשובות
וואי גם אני ככה לא סובל את זה
אנונימי
זה ממש בסדר ואפילו טוב לדעתי , אני נגיד לא ככה לצערי ומבזבזת את כל הכסף של העבודה שלי על שטויות . תציבי סוג של מטרה למשהו גדול שאת רוצה לקנות ותחסכי אליו
זה מצויין, זה אומר שאת מבינה עכשיו את הערך האמיתי של כסף ומה זה מוסר עבודה, זה משהו שכולם חייבים לעבור לדעתי
כיף לך
באותו הנושא: