5 תשובות
יואו איזה זכרונות
אנונימי
וואו נוסטלגיה
זה ככה בכל סדרה
תראי יומני הערפד איך הם נראים הרבה יותר גדולים ממה שהם
קשה למצוא ילדים שמשחקים טוב
וואי זה.מטורף גם השמינייה בעונה הראשונה הם בכיתה ט