2 תשובות
איכס מי יצביע לבלארוסי הזה
אנונימית
^^אתה גזען ומגעיל.
כל הקטע זה שהוא לא דפק את הבחירות. הוא עמד על שלו ולא וויתר על העקרונות שלו. למה שהוא יוותר על הדבר שהכי חשוב לו בעולם??