2 תשובות
איכס מי יצביע לבלארוסי הזה
אנונימית
^^אתה גזען ומגעיל.
כל הקטע זה שהוא לא דפק את הבחירות. הוא עמד על שלו ולא וויתר על העקרונות שלו. למה שהוא יוותר על הדבר שהכי חשוב לו בעולם??
כל הקטע זה שהוא לא דפק את הבחירות. הוא עמד על שלו ולא וויתר על העקרונות שלו. למה שהוא יוותר על הדבר שהכי חשוב לו בעולם??
באותו הנושא: