7 תשובות
אני כביכול עם חיים אבל לכל מקום שאני הולך אני תקוע בפלאפון, אז לא יודע להגיד
תלוי איך את מגדירה את זה
אבל אני הייתי רוצה להיות פחות מציאותית עם החיים
אנונימית
אני מאמין שאני יחסית מציאותי כשזה מגיע לחיים, לטוב ולרע, למה?
שואל השאלה:
אני בן,מאז שאני פה חושבים שאני בת...

ומציאותי אומר מה המציאות למי שטועה ומודע אליה, בלי לדחות אותה
אנשים אומרים לי שאני ממש נוקשה וקשוח עם עצמי אז יכול להיות זה קצת פחות מציאותי, אבל אם אנחנו מדברים על התמונה הגדולה, אני יחסית מציאותי.
לא יודעת
אהמ יחסית כן, אבל אני אדיש ולא נראה לי שאוהבים את זה.
אנונימי