8 תשובות
נחבב*
אנונימית
לצאת עם חברים אבל אני בעונש בבית
לעבור למרכזז
שהדייט שלי מחר יצליח ואנחנו נחהב אחת את השניה :)
אנונימית
הייתי רוצה רוצה להיבלע לתוך האדמה ולעבור ליקום אחר אבל זה לא יקרה ואני צריכה להרגע עם המדע בידיוני
שיחת טלפון ספציפית אבל לא
שישלח לי הודעה וכנראה שלא
שישלח לי הודעה שהוא סולח :)