7 תשובות
השבוע לא עשיתי כלום , אז וואלה לא!
כן
כן בתחילת השבוע הזה שהכרתי בן אדם מסויים והכנסתי אותו כלכך מהר לחיים שלי..
כן אבל מצד שני גם לא כי זה עשה לי חרא אז במוח לא אבל בלב כן(איזו תשובה קיטשית)
כן
אנונימית
כן.
לצערי אני לא יכולה לשנות את זה.
לצערי אני לא יכולה לשנות את זה.
שלא יצאתי
באותו הנושא: