2 תשובות
היה לי את זה פעם בטלפון הישן שלי. מה שהיה לי שכל פעם שפתחתי את הטלפון אז הייתה לי פרסומת. אז מה שעשיתי זה פשוט לחצתי על הכפתור הזה שמראה את התיקיות שפתוחות בטלפון ואז זה הראה לי מאיזה אפליקציה זה ומחקתי אותה.
גם לי זה ככה אין לי מושג מה זה, כל כמה זמן זה רושם לי למחוק אפליקציה ואני מוחקת אבל זה לא עוזר.
זה בגלל משחק מסויים שהורדתי אבל אני לא יודעת איזה