2 תשובות
את מודעת לזה שהם יושבים לפרקי זמן שונים לגמרי כן?
כי המדינה שלך והחוקים שלה דפוקים כשגלעד שליט היה בשבי הוא היה בחושך לגמרי ורק עם רדיו כשפה הם עם אוכל חם , טלוויזיה , ועיסוק . כשאנחנו בבית כלא צבאי אוכלים מכות ( יש חיילים ) עושים תורנויות מטבח ומקבלים תיחס הכי מסריח בעולם .