10 תשובות
זה סבבה, אבל תלוי אם הוא חוסך ולא מבזבז כסף על שטויות ואז הוא יכול להגיע למצב של לגרד את החודש
אנונימית
זה אחלה משכורת
לגיל שלך זה אחלה
זה ממש סבבה, זו גם המשכורת של אמא שלי והיא מצליחה לחיות ככה עם 3 ילדים..
לבן 22 זה סבבה .
הלוואי עליי לקבל משכורת כזאת
לא. כל עוד אין לך ילדים
זה מעל המינינום, יפה.
זה הרבה
הממוצע נראה לי עומד על 6 בחודש או 6 וחצי
הממוצע נראה לי עומד על 6 בחודש או 6 וחצי
באותו הנושא: