2 תשובות
אני, זה תלוי, אני הייתי בפנימייה רגילה וזה כיף לא נורמלי חח
אני הייתי בפנימיה צבאית.
לא סבלתי את זה הייתי שנה אחת וחזרתי הביתה
לא סבלתי את זה הייתי שנה אחת וחזרתי הביתה
באותו הנושא: