7 תשובות
לא זה ממש לא נורא
לאהבה אין גיל
בהצלחה!
אני יוצאת עם ילד שקטן ממני בשנתיים אז...
זה בסדר זה כולה שנה
לא זה בכלל לא נורא, עכשיו אולי יש הבדל אבל שגודלים זה לא משנה
יש לי חברה כבר שנתיים שיותר גדולה ממני בשנה...
אנונימי
זה בסדר גמור ולא נורא, זה רק שנה וגם תזכרי שלאהבה אין גיל
לא, למה? נכון שזה חורג מהנורמה, אבל אם הוא אוהב אותך ואת אותו, זה בסדר גמור.