3 תשובות
כל בית ספר זה שונה.
אצלנו כולם רצים 2000.
ובנוסף יש גם מתח, כפיפות בטן, זריזות וקפיצה מהמקום.
זה שונה בכל בית ספר .
אצלנו היינו צריכות לרוץ 3000 ועוד 2000 בנפרד כחלק מריצה של מסלול בספורט שכלל כל מיני תרגילים בנוסף לריצה ..
אנונימית
3 קמ לבנים אני לא יודע כמה בנות