4 תשובות
ברור
ברור שזה הגיוני..
כן את מתגעגעת למשפחה שלך זה הגיוני
אבל תנסי להיות כי זה חוויה ואז שתחזרי את ממש תתבאסי שאת לא ניצלת את זה
תהני ❤
הגיוני לגמריי טבעי להרגיש ככה כלפיי הבית גם אני הרגשתי ככה בטיסה האחרונה שלי