6 תשובות
שואל השאלה:
יש בזה משהו
יש בזה משהו
אנונימית
כנראה שהם לא יודעים שאת בקטע של בנות וגם אם כן יש כאלה שיש להם אגו גדול ואוהבים להציק ללסביות/בי/פאן בניסיון להפוך אותן לסטרייטיות
כנראה בגלל שאת ממש חמודה
כי המראה החיצוני שלך מהמם:)
מן הסתם שהם לא יודעים שאת בקטע של בנות.
הכל בסדר, פשוט תסרבי בנימוס.
הכל בסדר, פשוט תסרבי בנימוס.
כי הם לא יודעים שאת בקטע של בנות(?)
באותו הנושא: