3 תשובות
יש סיבה למה נפרדתם
אם המרחק הפריע לכם ככ אז כנראה שאתם לא מתאימים
זוגות שאוהבים באמת יכולים להיות ביחד למרות המרחק ולמרות כל דבר
אם המרחק הפריע לכם ככ אז כנראה שאתם לא מתאימים
זוגות שאוהבים באמת יכולים להיות ביחד למרות המרחק ולמרות כל דבר
אנונימית
ואי באמת שאני עכשיו נכנסתי לקשר של מרחק מטורף... כולם אומרים שזה בלתי אפשרי ונגד הקשר (אני לא מתייחסת ומקשיבה לזה הם לא מבינים כלום באהבה.), ונכון זה באמת קשה, אבל אם רוצים ובאמת אוהבים/רואים עתיד אז כן זה באמת אפשרי !
זה קשה אבל אל תוותרי ישר.. תנסי לפחות... זה יהיה שווה את זה
זה קשה אבל אל תוותרי ישר.. תנסי לפחות... זה יהיה שווה את זה
אנונימית
קשה מבינה אותך