5 תשובות
תיהיה את ואת מושלמת !!
לטובתך שחררי ממנו זה סתם יפגע בכל הקשר של כולכם
כן לגיטימי, את מקנאה
ולא הייתי מוותרת , אם הייתי אוהבת מישהו באמת אבל, לא היית מוותרת ועושה הכל כלומר למרות הקושי הייתי מתוודה לפניו, אבל קודם הייתי רואה אם הוא מעוניין , אומרת לחברה לשאול אותו או למישהו וחוקרת את העיניין ואז הייתי מתוודה בפניו.
אף פעם לא הייתי מוותרת.
ולא הייתי מוותרת , אם הייתי אוהבת מישהו באמת אבל, לא היית מוותרת ועושה הכל כלומר למרות הקושי הייתי מתוודה לפניו, אבל קודם הייתי רואה אם הוא מעוניין , אומרת לחברה לשאול אותו או למישהו וחוקרת את העיניין ואז הייתי מתוודה בפניו.
אף פעם לא הייתי מוותרת.
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת להגיד לו. אני מתה להגיד לו, אני פשוט מובכת ומפחדת. זה יושב לי על הבטן וכל פעם שאני רואה אותו אני פשוט רוצה להסתכל לו בעיניים ולהגיד לו שאני מטורפת עליו. אבל מה כבר הסיכויים שהוא עליי ? :(
אני לא מסוגלת להגיד לו. אני מתה להגיד לו, אני פשוט מובכת ומפחדת. זה יושב לי על הבטן וכל פעם שאני רואה אותו אני פשוט רוצה להסתכל לו בעיניים ולהגיד לו שאני מטורפת עליו. אבל מה כבר הסיכויים שהוא עליי ? :(
אם לא תגידי לו בחיים הוא לא ידע ולא רק זה תבוא מישהי אחרת.
תעלי את הביטחון שלך ותגידי לו,אם הוא לא מעוניין הוא מפסיד
אבל לעולם אל תוותרי.
תעלי את הביטחון שלך ותגידי לו,אם הוא לא מעוניין הוא מפסיד
אבל לעולם אל תוותרי.
באותו הנושא: