3 תשובות
מסיבה
האמת שגם אני הייתי בהתלבטןת הזאת היום או לצאת לפורום או לבר בתל אביב עם עוד חבר.
אם את יותר בוייב רגוע לכי לבר או תטיילי ביפו
אם את בוייב של להתפרע ולהשתכר אז מסיבה
אם את יותר בוייב רגוע לכי לבר או תטיילי ביפו
אם את בוייב של להתפרע ולהשתכר אז מסיבה
מה יש לעשות ביפו??
אנונימית
באותו הנושא: