4 תשובות
לא.. אחותי שהיא הייתה ביא היה לה עומסים.. לא היה לה כמעט חופש
זה נכון חלקית מאוד. תלוי גם במחנך
אצלנו לא הולכים לפני מתכונות ובגרויות אבל בשאר השנה היינו לומדים שעות נוספות ובאים מלא לתגבורים
לא, יש חופש רק יום לפני בגרות/מתכונת וגם ביום הזה נותנים תגבורים.. כיתה יא זה לא כמו שאומרים, בקושי יש חלונות.. רק קרוב לסוף שנה שמסיימים את כל הבגרויות לשנה יש חופשים אבל בשיעורים החופשיים מכניסים שיעורים להכנה לבגרות הבאה (ככה אצלי לפחות זה היה.. וגם בחופש הגדול יש בגרויות, מועדי ב' ובגרויות שנופלות על החופש
אנונימית
באותו הנושא: