התחברות הרשמה

איך אנשים כותבים מאנונימי בסטיפס לי זה לא נתן אז עשיתי משתמש?

23 באוגוסט 2019, 17:13
אנונימימערכת סטיפספרופיל סטיפסמשתמשיםפרטיות    
תשובה אחת
שואל השאלה:
תודה
ה
השפית השוודית
באותו הנושא:
שמתי לב שלהרבה אנשים כותבים שיש להם צבע ירוק שיש שאלות כאלה בסטיפס, אנשים...
איך אנשים כותבים חחח עם יותר מ3 ח בסטיפס??
אם יכולתם להשאיר כאן מסר מאנונימי לאדם השנוא עליכם ביותר, מה הייתם כותבים לו?
מה אתם חושבים על אנשים שבוגדים ואז כותבים על זה בסטיפס?
יש מצב שמתישהו כל הכותבים של השאלות האנונימיות בסטיפס יחשפו?!
למה אתם נותנים פרחים לאנשים שכותבים מאנונימי?
אם אני כותב מאנונימי הנאמנים של סטיפס יכולים לראות את אותי ?
למה אנשים כותבים דברים אנונימי אם האתר עצמו הוא אנונימי?
אם אתם רואים אנשים חדשים בסטיפס אתם כותבים להם "ברוך הבא" על הקיר?
מה הקטע של אנשים שכותבים בסטיפס גיל מבוגר מידי?
אתם נותנים פרחים לאנשים שכותבים מאנונימי?