11 תשובות
בת 12 וחצי? אה... ככה ככה
היא עולה לז?
ואתה ל י?
תכלס ההפרש לא קריטי פשוט העובדה שהיא בת 12 כן
לא
זה גבולי כזה אבל אני לא חודבת
שואל השאלה:
היא עולה לח' ואני לי'
אנונימי
אה אז היא מהקטנות של 2006..
נשמע עכשיו יותר נורמאלי
זה בסדר אבל אל תשכבו
כן :) גם אין גיל לאהבה!
לא
היא בת 12 וחצי? מה?
פחות אחי..
לא זה לא בסדר. תמצא מישהי בגילך או שנה מתחתיך.