10 תשובות
לא, נשחק ביחד p:
לא, וזה ממש לא יוריד לרובן^ מאיפה הבאת את זה?
רוב האנשים משחקים במחשב, זה כיף. כל עוד זה לא בצורה אובססיבית זה אחלה
לא אני גם אוהבת חחח
אבל לא בצורה מוגזמת (;
קצת,אם זה בתדירות נמוכה יחסית אז אפשר להתמודד עם זה אבל אם הוא ממש מכור למשחקי מחשב אז זה מוריד
לא, אני גם משחקת.
תלוי עד כמה הוא עסוק בזה
כן
לא כזה אכפת לי
רק שלא ישחק פורטנייט