6 תשובות
זכותם זה העבודה שלהם אני לא מבינה מה הבעיה פה
הם צריכים להרוויח כסף מאיפשהו..
לא חושבת כלום
ממה הם ירוויחו כסף?אם לא לעשות פרסומות?זה כמו שדוגמניות מדגמנות בשביל כסף הם מפרסמים מוצרים.
ביוטיוב אין ככ הרבה כסף ובשביל לעשות סרטון הם צריכים מצלמות ותאורה יקרות וזה
....
זה מעצבן אבל זו העבודה שלהם וזכותם.
שונא את זה
בשביל מה הם ביוטיוב אם לא בשביל הכסף?