14 תשובות
חס וחלילה.. אני אישית שומר כשר של 6 שעות
כן.
לא, כי אני צמחונית.
לא אבל מכבדת את מי שכן
לא
כן
לא חס וחלילה טפו
אני לא אוהבת בייקונים ותמנונים למיניהם אבל חוץ מזה אני לא שומרת כשרות
כן, אבל אני לא אוכלת חזיר כי זאת חיה חכמה מדי ונאמנה אז אני לא בעד ההרג שלה.
כן מערבב
חלב ובשר אני כן יכולה לאכול, אבל אני לא אוהבת בייקון ואת כל פירות הים האלו
כן .
תמנון לא אכלתי אבל אכלתי בייקון , שרימפס , קלמארי , מולים וחזיר עד עכשיו .
למען האמת היום אני כנראה הולכת לאכול שרימפס.