6 תשובות
זה נטו מביישנות
את כנראה לא מרגישה בנוח בסיטואציות כאלה שמעבר לידידות
את כנראה ביישנית פשוט
את כנראה ביישנית פשוט
לי קורה אותו הדבר רק הפוך
מתביישת, הכל טוב, אם זה מציק תנסי להיפתח יותר בפני זרים.
את כנראה מתביישת מאנשים זרים, זה לגיטימי.
גם אני ככה רק שזה גם אם ידידים....ונ-מ-א-ס ל-י ל-ה-י-ו-ת כ-ז-א-ת ב-י-י-ש-נ-י-ת אוףף דיי!!
באותו הנושא: