8 תשובות
כןן את חייבת לקנות יש לי והם פשוט מהממים
שואל השאלה:
ראיתי את את המידות ויש שם ג'ינסים ארוכים מאוד וזה טוב אני 1.77 ויש לי מותניים מאוד צרות
ראיתי את את המידות ויש שם ג'ינסים ארוכים מאוד וזה טוב אני 1.77 ויש לי מותניים מאוד צרות
אנונימית
אז כן. תקני למה לא
הגינסים באתר ובחנויות הם אותם גינסים.
תקני, למה לא?
תקני, למה לא?
שואל השאלה:
באתר זה בהרבה יותר זול נגיד באתר 140 שקל ובישראל 240 שקל
באתר זה בהרבה יותר זול נגיד באתר 140 שקל ובישראל 240 שקל
אנונימית
אני קניתי ג'ינסים מאמריקן איגל, אבל זה לא מתאים לכל רגל, זה גדול עליי קצת.
שואל השאלה:
לקנות ?
לקנות ?
אנונימית
כן
באותו הנושא: