26 תשובות
קרה לי עם מישהו, מצטרפת לשאלה
אין לך ביטחון בשיט.. חבל שחסמת אותה, אולי היה יכול להיות לכן אחלה קשר
לא בבקשה לא.. תני לזה הזדמנות תזכרי שהכל בראש ואחרי הכל היא איתך בגלל האופי ולא היופי ואם התאים לכם ככ האופי היא תקבל אותך כמו שאת! ואם לא אז כניראה היא שטחית שמעניין אותה רק יופי ואת לא צריכה אחת כזאת
תני לזה הזדמנות ותסבירי לה שחסמת כי את חושבת שאת לא מתאימה לה זה רק יחמיא לה לדעתי
אנונימית
תתנצלי לפי דעתי .. את יכולה לעשות לה בעיות בביטחון העצמי אם היא שלחה תמונה וחסמת היא אולי בכלל תחשוב שזה בעיה בה וזה די גרוע .
ולדעתי עדיף לנסות ולהתבאס מאשר לא לנסות ולהתבאס ... מינימום תישארו ידידות ולא יתפתח . מקסימום תיהיה לך אחלה זוגיות אבל לפחות תנסי . בהצלחה
ולדעתי עדיף לנסות ולהתבאס מאשר לא לנסות ולהתבאס ... מינימום תישארו ידידות ולא יתפתח . מקסימום תיהיה לך אחלה זוגיות אבל לפחות תנסי . בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
התשובה האחרונה בהחלט משכנעת וצודקת. רק חבל שאת מאנונימי.. תודה❤
התשובה האחרונה בהחלט משכנעת וצודקת. רק חבל שאת מאנונימי.. תודה❤
אנונימית
היי, אני חושבת שזה יכול להוריד לה מהבטחון העצמי, שהיא שלחה לך תמונה ופתאום את חוסמת אותה. תורידי חסימה, תעשי את זה למענה ותסבירי לה על מה שהרגשת, אני גם בספק אם את "מכוערת"
שואל השאלה:
לא, אני לא מכוערת.. אני פשוט הבדל שמיים ורקיע ממנה.. דוגמא ; גבוהה, נמוכה, עיינים כחולות וחומות, עור בהיר ושוב על זה מדברת..
לא, אני לא מכוערת.. אני פשוט הבדל שמיים ורקיע ממנה.. דוגמא ; גבוהה, נמוכה, עיינים כחולות וחומות, עור בהיר ושוב על זה מדברת..
אנונימית
רקיע זה השמים.... התכוונת שמים וארץ חחח
אנונימי
שואל השאלה:
אופס חחח
אופס חחח
אנונימית
אתן כמו יין ויאנג:)
שואל השאלה:
מי זה?
מי זה?
אנונימית
תרשמי בגוגל יין ויאנג, זה מן סימן של הפכים שמשלימים אחד את השני
שואל השאלה:
אה לא ידעתי שזה השם של זה.. אז אני השחור אם כך?!
אה לא ידעתי שזה השם של זה.. אז אני השחור אם כך?!
אנונימית
1 לא אמרתי את זה
2 את לא חייבת להיות השחור, וגם היא לא. כל הקטע בזה שיש שחור ולבן וזה הפכים, הצבעים האלה ספציפיתי כי זה צבעים הפוכים אחד מהשני
2 את לא חייבת להיות השחור, וגם היא לא. כל הקטע בזה שיש שחור ולבן וזה הפכים, הצבעים האלה ספציפיתי כי זה צבעים הפוכים אחד מהשני
שואל השאלה:
כע אני יודעת.. ציניות
כע אני יודעת.. ציניות
אנונימית
חחח
פשוט תנסי
אין מה להפסיד
עדיף לנסות ולטעות מאשר לא לנסות ולהרגיש פספוס כל החיים
היא יכולה להיות גם אהבת האמת שלך
פשוט תנסי
אין מה להפסיד
עדיף לנסות ולטעות מאשר לא לנסות ולהרגיש פספוס כל החיים
היא יכולה להיות גם אהבת האמת שלך
חבל.. יכל לצאת מזה משהו ועדיין יש דרך חזרה, תורידי חסימה ואולי תוכלו לתחזק את הקשר, לגביי המראה? שטויות אוהבים את האופי ולא בהכרך את היופי והמראה תני צ'אנס מה את יודעת אולי יעבוד ביניכן? אולי לא משנה לה המראה שלך כי היא אוהבת את הבפנים ולא רק את המראה.. אותי בכלל את יפיפייה ואז סתם חושבת כך... אני אומרת שתתני צאנס❤
הכל בסדר, תורידי את החסימה ותסבירי לה,
ורק שתדעי, הצבעים לא משנים כלום, מה שמשנה זה היופי עצמו, כי גם אנשים עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות יכולים להיות לא ממש יפים,
ואם היא לא תרצה להיות איתך אחריי שתהיא תראה איך את נראית אז זה ההפסד שלה.
ורק שתדעי, הצבעים לא משנים כלום, מה שמשנה זה היופי עצמו, כי גם אנשים עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות יכולים להיות לא ממש יפים,
ואם היא לא תרצה להיות איתך אחריי שתהיא תראה איך את נראית אז זה ההפסד שלה.
תורידי את החסימה ותגידי את האמת מה שהרגשת היא תבין אותך
וואו, זה היה כל כך טיפשי מצידך, שלא בא לי שזה יצליח לך בכלל.
מה את בת 11? מראה חיצוני קובע "ליגה"? את פשוט הזויה.
נאמנים תחברו לי את זה אני לא יכול לערוך
נאמנים תחברו לי את זה אני לא יכול לערוך
תדברי איתה על זה.. אם היא לא אוהבת אותך באמת היא לא היית שולחת לך..: )
יש עדכון כלשהו?
ואו אני לא רטצה לחשוב מה היא חושבת אולי היא פגועה אולי היא חושבת שהיא לא יפה תקשיבי לא כולם מיסתכלים על יופי יש דבר כזה אופי ועליו היא מתייחסת
למה את מורידה מעצמך למה לא להיות בזוגיות הכי מושלמת שיכולה להיות מה רק בגלל שאת מפחדת? שתהי מבוגרת את תזכרי בכל הפעמים שהתפשרת ותתחרטי על זה לא חבל תנצלי את זה שאת עוד צעירה וכל החיים לפנייך ותחי את הרגע תצאי עם מי שבאלך אל תתפשרי על שום דבר את סתם תתחרטי על זה בסוף מניסיון תמיד פה אם את צריכה משהו שאלה בקשה מה שבאלך תורידי חסימה דברי איתה תסבירי לה את המצב חבל לפספס כזאת מישהי רק בגלל הפחד