התחברות הרשמה

מה דעתכם על רון קובי למה הוא עושה פרובוקציות נגד החרדים במקום לנהל את העיר טבריה?

22 באוגוסט 2019, 16:22
טבריהחרדיםראש עיררון קוביפרובוקציה    
תשובה אחת
עוכר ישראל.
ת
תוצאה - מדווחים עלי לשווא
באותו הנושא:
איך אתם קוראים למצעדי הפרובוקציה "מצעד הגאווה" או "מצעד התועבה"?
אני אוהבת לעורר פרובוקציות. מה אתכם?
לדעתכם זה פרובוקציה מצעד האזרח או השוטר?
לדעתכם זאת פרובוקציה להעלות וידאו כזה?
שאלה רגע באמת לא כדי לעורר פרובוקציות... יצא לכם להכיר פעם חרדי?
קובי המנצח מה דעתכם???
איזה חצופות נשות הכותל, עושות פרובוקציות מכוונות ומתפלאות שמגרשים אותם, נראה אותם מתפללות בכלל כל השבוע, זה הגיוני??
מה זה פרובוקציה , לצאת פרובוקציה או מפרובוקציה ? תודה
אנשי טבריה, מה דעתכם על רון קובי (רוקנבי) שר"י?
אתם חושבים שאמיר חצרוני באמת חושב בצורה הזאת או שהוא סתם עושה פרובוקציות כדי למשוך תשומת לב ולקבל פרסום?
נראה לכם הגיוני הפרובוקציות של נשות הכותל?