5 תשובות
אצלי כן.
אם לא הייתי מייבשת את השיער הוא היה חוזר אליך שהוא היה קוד כאילו לא עשיתי החלקה בכלל
אני לא אישה אז אני לא מבין כל כך מה שאתן עוברות חח
בערך
פשוט השיער יהיה פחות חלק ויותר גלי
זה יהיה כאילו עשית רק פן רגיל, זה יראה טיפה יותר טבעי.
כן, אני עשיתי החלקה ועד אתמול הייתי מייבשת רק אם פן וכבר לא היה לי כוח היום אז נתתי לזה להתייבש רגיל וזה יותר יפה שזה מתייבש בטיבעיותת