10 תשובות
תנסי, מקסימום לא יצליח-תתחילי מחדש.
תנסי. זה תמיד טוב.
בהצלחה!
שואל השאלה:
אני כל כך פוחדת.... כי אני יודעת שהסיפור מושלם, בתוך הראש שלי. ואני פוחדת שאני לא אעמוד בציפיות.
לדעתי תנסי מה יקרה אם לא יצא מושלם כלום זה רק יעלה לך את הביטחון
תכתביי!!!
זה פחד מיותר!!
אני חושבת שאם את מפחדת מאיך לכתוב את העלילה אז אולי תתחילי ותפתחי בהסברה על הדמויות הראשיות, זה גם יסדר לך את זה לקראת המשך הסיפור.
ותוכלי לכתוב את התקציר של הסיפור גם
וזה יסדר לך את העלילה.
ואז תוכלי באמת לכתוב ותמיד תעזרי בהם אל תוותרי!
בהצלחה:)
חס וחלילה את תגידי דברים כאלה,המילים שלך בטוח לא דפוקות כמו של נועה קירל,אני מאמינה שבסיפור שלך יש יותר משמעות ויותר חשיבה.אין לך מה לחשוב ככה,ממש לא.
אל תזלזלי בעצמך ! תאמיני לי שיש כל כך הרבה אנשים בארץ שאני בטוחה שהסיפור שלך יעניין אותם.יש ויש.תהיה בטוחה בעצמך ! אין דבר כזה מילים לפח.באמת שאני בטוחה שאת טובה בכתיבה !
את כותבת טוב, אני לא זוכרת אם שלחת לי בפרטי או שהעלת לפה קטע שלך אבל הכתיבה שלך בהחלט טובה.

את צריכה אבל להוריד מעצמך טיפה את הציפיות, את שופטת את עצמך יותר מידי.
אין דבר כזה מושלם, גם בסיפורים הגדולים ביותר יש חורים ופגמים.
זאת הטעות שלך שאני לומדת לאחרונה לא לעשות עד כמה שאפשר...אסור, פשוט אסור לערוך תוך כדי. פשוט תכתבי. אחר כך תחשבי.
שואל השאלה:
אני לא מצליחה. אני כל הזמו עורכת את עצמי ומוחקת ומתקנת.
אני גם רוצה להגיע לחלק המעניין.
תקליטי את עצמך מספרת אותו. יש אנשים שיותר קל להם להתבטא בדיבור מאשר בכתב