7 תשובות
לדבר עם מישהו שאת סומכת עליו
תשמעי מוזיקה.
תהיי חיובית:)
תהיי חיובית:)
לפנות לפסיכולוג.
חיים רק פעם אחת אל תשקעי בזה
לדבר עם מישהו
להתעודד בדברים שעושים לך טוב
ולנסות לחשוב חיובי
להתעודד בדברים שעושים לך טוב
ולנסות לחשוב חיובי
להקיף את עצמך בחברים או משפחה, לנסות להישאר חיובית, לעשות דברים שאת אוהבת...
רוב הסיכויים שזה סתם דאון ואת לא בדיכאון, אני מכירה את ההרגשה
רוב הסיכויים שזה סתם דאון ואת לא בדיכאון, אני מכירה את ההרגשה
קודם כל להיות חיובי למרות שלא תמיד מצליחים אבל בכל זאת לנסות ודבר שני את צריכה לדעת למה את מרגישה את הדכאונות, למשל אני מתחיל להיכנס לדיכאון כשאני יוצא עם חברים בחופש וכו ואז פתאום בום ביום אחד אני תקוע בבית סתם יושב אבל לכל אחד יש סיבות שונות. זה חשוב לדעת מה הסיבה כדי שתוכלי למנוע מעצמך להיכנס לדיכאון
באותו הנושא: