7 תשובות
בפנים או בפנים ההפך מבחוץ? 0_0
לחייך
שואל השאלה:
בחיצוניות
בחיצוניות
אנונימית
נו לחייך
בעיקר כמו שמיליון אמר, לחייך הרבה, את יכולה לשים מסקרה כי זה מגדיל את העיניים ועיניים גדולות זה חמוד בטירוף
עם תתקרבי לילדות חמודות זה יכול לשנות לך את החינוך
לחייך הרבה
אני מחייכת וצוחקת הרבה ואנשים אומרים שאני נראית חמודה
אם מבחינת איפור
אז לשים קצת סומק וורדרד על הלחיים והאף
אני מחייכת וצוחקת הרבה ואנשים אומרים שאני נראית חמודה
אם מבחינת איפור
אז לשים קצת סומק וורדרד על הלחיים והאף
באותו הנושא: